Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 15 View Live

Cu mașina din România în Sudul Franței, ieftin și spectaculos

Iată câteva detalii despre călătoria mea cu mașina din Brașov în Cabasse (un orășel din sudul Franței). Obiectivul a fost să ajung acolo cât mai ieftin și să văd câteva peisaje interesante pe traseu,...

Mauritius – primele impresii – 1

Frig! E frig în România în februarie, așa că atunci când s-a ivit oportunitatea de a pleca spre vara emisferei sudice, pe insula tropicală Mauritius, am acceptat imediat. Pentru a ajunge acolo, am luat...

Mauritius – fructe – 2

După ce ne-am instalat și am avut parte de o noapte consistentă de somn, prioritatea mea a fost să găsesc niște surse bune de hrană. Deși Mauritius este o insulă tropicală, nu este un paradis al...

Mauritius – fructe la prețuri acceptabile – 4

Spuneam în episoadele trecute că situația fructelor și legumelor în Mauritius e compromisă. Totuși, se pot găsi soluții pentru a evita atât gaura în buget, cât și diabetul. Am fost azi în Goodlands,...

Seychelles – primele impresii – 1

După aproape două luni de călătorii foarte departe de casă, iată-ne ajunși în insulele Seychelles. Zona are un trecut similar cu cel al insulelor Mauritius și Reunion, pe care le-am vizitat anterior,...

View Article

Ce mănâncă un raw vegan când călătorește – clip youtube

Am fost la București, pentru un concert, un prilej bun să filmez câteva detalii despre ce mănânc ca raw vegan atunci când călătoresc. The post Ce mănâncă un raw vegan când călătorește – clip youtube...

Clik here to view.

Ce am în bagaj pentru o ședere lungă la tropice

Prezint ce lucruri mi-am adus cu mine în bagaj pentru o ședere prelungită la tropice, mai precis 3 luni în Sri Lanka. The post Ce am în bagaj pentru o ședere lungă la tropice appeared first on Haplea...

Clik here to view.

Nu sunt în vacanță, sunt un nomad

După ce am ajuns în Sri Lanka și am postat multe poze și clipuri, multă lume mi-a urat vacanță plăcută. Nu sunt în vacanță! Muncesc în continuare, iar aceasta este doar o relocalizare în stilul meu de...

Călătorie la Colombo – degustare Canistel

Astăzi trebuia să fac un nou episod din serialul „întrebări și răspunsuri”, dar din păcate am avut altă treabă. A trebuit să merg în Colombo, să-mi prelungesc viza de Sri Lanka. În acest clip vorbesc...

Prima mea aventură la tropice – Vreme De-o Poveste

În episodul de azi „vreme de-o poveste” e vorba despre prima mea aventură la tropice. Cum, când și de ce am plecat în țările calde. De ce a fost Asia de Sud Est? Unde am aterizat, ce fruct am mâncat...